FAQ

 

FAQ

 


결제관련(Payment) 목록

  1.  결제는 언제 하나요?

         (When do I pay?)

    1. 검사의뢰

    2. 견적서 확인 및 계약 체결

    3. 검사서비스 진행

    4. 결과 전달

    5. 거래명세서 발급 및 결재

     

    장기적 계약 검사 서비스를 이용할 경우 계약 내용에 따라, 검사의뢰 건을 취합하여  월 1회 결재 할 수 있습니다.

    계약 조건에 따라 다르게 진행되므로, 자세한 사항은 경영기획부(help@spmed.kr)로 문의하여 주시기 바랍니다.

     

     

    1. Inspection Request

    2. Confirmation of quotation and Contract

    3. Progress of inspection service

    4. Result delivery

    5. Issuance and Payment of transaction statement

     

    * If you use a long-term contract inspection service, you can collect inspection requests and pay them once a month according to the contract.

    * Please contact the Management Planning Department(help@spmed.kr) for details.

FAQ 검색